Manual de utilizare si intrebari frecvente Gratar electric OptiGrill Elite GC750830

Grătar perfect preparat de la puțin la bine făcut

Prepară grătar perfect de fiecare dată datorită grătarului electric Tefal OptiGrill Elite și petrce clipe de neuitat împreună cu familia și prietenii. Senzorul inteligent măsoare cu precizie maximă grosimea, ținând cont de numărul de  ingrediente așezate pe grill și astfel timpul de gătire este ajustat automat pentru rezultate perfecte. Obține rezultate ca la restaurant, în confortul locuinței tale, datorită noii funcții Searing Boost. Descoperă o nouă experiență de a prepara grătar datorită tehnologiei inteligente ce te va avertiza prin intermediul unui cronometru atunci când preparatul tău este gata exact așa cum îți dorești să fie. OptiGrill Elite beneficiază de 12 programe automate pentru a prepara pui delicios, pește, legume și multe altele fără a fi nevoie de o monitorizare a procesului de preparare. Plăcile și tăvița pentru colectarea sucului sunt detașabile și compatibile cu mașina de spălat vase pentru o curățare ușoară.

Referinţă : GC750830

Instrucţiuni şi manuale de utilizare
Întrebări frecvente
Pentru a accesa această funcție trebuie să creezi un cont și să te conectezi la aplicație.
Fă clic pe pictograma de partajare pentru a vedea opțiunile de partajare.
highlighting the sharing functionality in the Companion app
Poți alege apoi cum dorești să partajezi această rețetă.
• Alege fila „Search” (Căutare) din bara de navigare.
• Introdu un cuvânt în câmpul de căutare.

Sugestie: rețetele sunt găsite folosind cuvinte cheie, așadar se recomandă să introduci un tip de legumă (de exemplu, morcov) și nu doar cuvântul legumă.
Pentru a accesa această funcție trebuie să creezi un cont și să te conectezi la aplicația ta.

• Accesează rețeta pe care dorești să o marchezi și selectează pictograma marcajului din colțul din dreapta sus.
highlighting the bookmark function in the Companion app
• Apare o filă „My Notebooks” (Caietele mele): selectează locația „My Favorites” (Preferințele mele).
• Rețeta a fost adăugată.
Aplicația are un conținut bogat și necesită o conexiune Wi-Fi stabilă pentru descărcarea corectă.
Dacă aplicația nu s-a descărcat corect, șterge-o și încearcă să o descarci din nou când dispui de o conexiune Wi-Fi mai stabilă.
La instalarea inițială, descărcarea poate dura câteva minute, în timp ce aplicația salvează toate fotografiile pe smartphone sau tabletă.
Aplicația folosește notificări pentru a te anunța când s-a terminat timpul de gătit, dar și când este disponibil conținut nou (informații, rețetă...).
Dacă dorești, le poți dezactiva din setările smartphone-ului.
Poți alege să nu accepți modulele cookie.
Cu toate acestea, bannerul gri pentru module cookie va rămâne pe ecran atât timp cât nu faci clic pe „accept”.
Aplicația folosește notificări pentru a te anunța la sfârșitul timpului de gătit, folosind un semnal sonor.
Dacă dorești să oprești acest semnal, pur și simplu dezactivează-l pe tabletă sau pe smartphone.
Sunetele se pot dezactiva și în setările parametrilor pentru notificări de pe telefon sau tabletă.
Modulele cookie sunt folosite pentru măsurarea audienței și personalizare, pentru a ne ajuta să îmbunătățim modul în care poți utiliza produsul.

Soluțiile de măsurare a audienței ne permit să analizăm traficul, tendințele, utilizarea și să identificăm problemele, pentru a-ți îmbunătăți experiența de utilizator.

Soluțiile de personalizare ne permit să îmbunătățim calitatea informațiilor și serviciilor pe care le oferim și să-ți facem experiența de utilizator cât mai plăcută.

Poți accepta sau refuza utilizarea modulelor cookie atunci când pornești dispozitivul pentru prima dată.
Pentru a accesa aceste funcții trebuie să creezi un cont și să te conectezi la aplicația ta.

După conectare, vei putea citi comentariile și poți vedea notele pe care membrii comunității le-au dat rețetei făcând clic pe zona de note/comentarii.
highlighting rating & comments feature from recipe page in the Companion appcomments page in the Companion app
Odată ce ai finalizat căutarea, filtrele specifice ușurează găsirea rețetelor care corespund nevoilor tale.

Filtrul personalizabil:
• Fă clic pe „Filter” (Filtrare) pentru a sorta rețetele în funcție de tipul felului de mâncare (aperitiv, fel principal, desert), timpul necesar realizării rețetei, ratingul minim, temele (sau pachetele) acestora...
• De asemenea, poți alege să selectezi doar rețetele mărcii sau rețetele propuse de comunitate.

Sortarea rețetelor:
După ce ai realizat o căutare, poți sorta rețetele după popularitate, evaluare, vechime sau în ordine alfabetică.
Când utilizați funcția de căutare, selectați „Filter recipes”.
În secțiunea „Recipes”, selectați numai „Community”.
Apoi veți putea vedea rețetele din comunitate.
recipe filters page in the Companion app
Pentru a accesa aceste funcții trebuie să creezi un cont și să te conectezi la aplicația ta.

După conectarea la contul tău, vei putea evalua rețeta și adăuga un comentariu urmând instrucțiunile care apar pe ecran după ce faci clic în spațiul destinat notelor/comentariilor.
highlighting rating feature from comments page in the Companion apprating page in the Companion app
Pentru a accesa această funcție trebuie să creezi un cont și să te conectezi la aplicația ta.

• Alege fila „My Universe” (Universul meu) din bara de navigare.
• Acolo îți vei găsi broșurile cu rețete și poți crea altele noi făcând clic pe „New booklet” (Broșură nouă).
recipes booklets page in the Companion app
Aplicația nu mai este compatibilă cu versiunea de Android 4.4.4 și versiunile anterioare, din cauza securității îmbunătățite a datelor.

În măsura posibilului, îți recomandăm să îți actualizezi dispozitivul la o versiune de Android mai nouă sau să utilizezi un alt dispozitiv compatibil.

Actualizările îți vor permite nu doar să te bucuri de o experiență mai bogată, cu caracteristici noi și compatibilitate cu cele mai recente tehnologii, ci te vor proteja, de asemenea, împotriva posibilelor vulnerabilități de securitate care au fost eliminate în cele mai recente versiuni.
Alegeți fila „My Universe” din bara de navigare, apoi selectați broșura pe care doriți să o modificați sau să o ștergeți. Faceți clic pe creionul din dreapta sus a ecranului, apoi selectați acțiunea pe care o căutați („Delete booklet", „Rename booklet” sau „Delete recipes”).
Este important să vă selectați produsul în aplicație pentru a găsi rețetele potrivite pentru acel produs. În acest fel, aplicația va sugera sute de rețete ideale.
De asemenea, vă va permite să adăugați accesoriile și să accesați rețetele asociate.
• În „My universe”, selectați „My profile”.
• Faceți clic pe imaginea produsului înregistrat.
• Faceți clic pe „Remove the product”. Aplicația vă va cere apoi să selectați un produs.
Înainte de a curăța grătarul, așteptați aproximativ 45 de minute, pentru ca aparatul să se răcească. Pentru a îndepărta resturile alimentare grele de pe plăcile grătarului, vă recomandăm să utilizați o spatulă din lemn sau din plastic. Pentru a curăța grătarul și componentele acestuia, folosiți o lavetă înmuiată în apă caldă. Nu scufundați grătarul în apă. Nu folosiți produse de curățare abrazive sau produse care conțin alcool sau combustibil, deoarece acestea pot deteriora aparatul.
După ce urmați instrucțiunile din manualul de utilizare pentru pornirea aparatului, asigurați-vă că priza electrică funcționează prin conectarea unui alt aparat. Dacă în continuare acesta nu funcționează, nu încercați să demontați sau să reparați dumneavoastră aparatul, ci duceți-l la un centru de reparații autorizat.
Nu utilizaţi aparatul. Pentru a evita orice pericol, duceţi-l
la un centru de service autorizat pentru a fi înlocuit.
Acest lucru poate fi cauzat de curățarea necorespunzătoare a plăcilor de gătit.
Se recomandă prespălarea plăcilor de gătit în următorul mod, înainte de a le introduce din nou în mașina de spălat vase pentru a îndepărta orice reziduu alimentar:
- înmuiați plăcile în apă fierbinte și săpun de vase degresant timp de 30 de minute;
- curățați ambele părți ale plăcii cu un burete sau cu o perie de vase, apă fierbinte și săpun de vase degresant;
- clătiți;
- puneți-l în mașina de spălat vase.
Apasă butonul de pornire/oprire de două ori.
sau
Apasă butonul de pornire/oprire o dată și confirmă apăsând OK.
• Pasul 1: Asigură-te că Optigrill este conectat la priză și că este pornit.

• Pasul 2: Apasă o dată butonul de pornire ȘI IMEDIAT apasă butonul pentru alimente congelate.


N.B.: limba poate fi modificată numai în timp ce pe afișaj apare mesajul „Hello”. Mesajul „Hello” va fi activ doar timp de aproximativ 2 secunde la pornirea mașinii.


• Pasul 3: Comută între limbi apăsând săgețile cursorului și, după ce ai selectat limba corectă, apasă butonul OK.



N.B.: Dacă nu ai efectuat pasul 2 în timpul alocat, oprește aparatul de la butonul de pornire și repetă Pasul 2 în maxim 2 secunde.
Aparatul a fost depozitat sau utilizat într-o încăpere prea rece.
Scoate aparatul din priză și așteaptă câteva minute.
Conectează din nou aparatul la priză și apasă butonul de pornire/oprire.

Dacă problemele persistă, contactează serviciul de relații cu clienți.
Aparatul a fost depozitat sau utilizat într-o încăpere prea rece.
Scoate aparatul din priză și așteaptă câteva minute.
Conectează din nou aparatul la priză și apasă butonul de pornire/oprire.

Dacă problemele persistă, contactează serviciul de relații cu clienți.
Aparatul a fost depozitat sau utilizat într-o încăpere prea rece.
Scoate aparatul din priză și așteaptă câteva minute.
Conectează din nou aparatul la priză și apasă butonul de pornire/oprire.

Dacă problemele persistă, contactează serviciul de relații cu clienți.
Aparatul a fost depozitat sau utilizat într-o încăpere prea rece.
Scoate aparatul din priză și așteaptă câteva minute.
Conectează din nou aparatul la priză și apasă butonul de pornire/oprire.

Dacă problemele persistă, contactează serviciul de relații cu clienți.
Aparatul a fost depozitat sau utilizat într-o încăpere prea rece.
Scoate aparatul din priză și așteaptă câteva minute.
Conectează din nou aparatul la priză și apasă butonul de pornire/oprire.

Dacă problemele persistă, contactează serviciul de relații cu clienți.
Aparatul a fost depozitat sau utilizat într-o încăpere prea rece.
Scoate aparatul din priză și așteaptă câteva minute.
Conectează din nou aparatul la priză și apasă butonul de pornire/oprire.

Dacă problemele persistă, contactează serviciul de relații cu clienți.
Aparatul a fost depozitat sau utilizat într-o încăpere prea rece.
Scoate aparatul din priză și așteaptă câteva minute.
Conectează din nou aparatul la priză și apasă butonul de pornire/oprire.

Dacă problemele persistă, contactează serviciul de relații cu clienți.
Aparatul a fost depozitat sau utilizat într-o încăpere prea rece.
Scoate aparatul din priză și așteaptă câteva minute.
Conectează din nou aparatul la priză și apasă butonul de pornire/oprire.

Dacă problemele persistă, contactează serviciul de relații cu clienți.
Scoate aparatul din priză și contactează serviciul de relații cu clienți.
Scoate aparatul din priză și contactează serviciul de relații cu clienți.
Scoate aparatul din priză și contactează serviciul de relații cu clienți.
Scoate aparatul din priză și contactează serviciul de relații cu clienți.
Scoate aparatul din priză și contactează serviciul de relații cu clienți.
Există două posibilități:
Apasă OK dacă toate alimentele au fost îndepărtate.
sau
Nu apăsa OK și lasă mâncarea să se gătească puțin mai mult.
Dispozitivul a rămas deschis o perioadă prea îndelungată în timpul gătitului sau dispozitivul a fost inactiv prea mult timp după ce s-a încheiat etapa de preîncălzire sau încălzire.
Scoate aparatul din priză și așteaptă câteva minute. Apoi conectează din nou aparatul la priză și pornește-l.
Ecranul afișează în continuare setarea temperaturii.
Apasă OK o dată pentru a merge la setarea orei și ajustează cu ajutorul săgeților. Apasă OK pentru a confirma.
Există două posibilități:
Apasă OK pentru a continua să gătești în modul manual.
sau
Îndepărtează alimentele și taie-le mai subțiri pentru a le reduce grosimea, astfel încât să poată fi gătite în modul automat.
Aparatul dumneavoastră conţine materiale valoroase care pot fi recuperate sau reciclate. Predaţi aparatul la un punct public de colectare a deşeurilor.
În cazul în care credeți că lipsește o componentă, contactați Centrul de servicii pentru clienți și vă vom ajuta să găsiți o soluție potrivită.
Vizitați secțiunea „Accesorii” a site-ului nostru pentru a găsi cu ușurință toate articolele de care aveți nevoie pentru produsul dumneavoastră.
Puteţi găsi informaţii mai amănunţite în secţiunea Garanţie a acestui site.