Manual de utilizare si intrebari frecvente Aparat de călcat multifuncțional Ixeo QT1020E0

Îngrijire eficientă a țesăturilor datorită primului aparat de călcat multifuncțional

Tefal Ixeo este un aparat de călcat multifuncțional ce oferă sesiuni de călcat eficiente pentru toate tipurile de țesături pentru ca tu să arăți impecabil într-un timp scurt. Suportul vertical cu 3 poziții oferă o experiență unică, cu un design vertical ergonomic pentru sesiuni de călcat rapide și fără efort. Tefal Ixeo oferă soluția eficientă pentru înlăturarea cutelor și un aspect impecabil în fiecare zi, fără a fi nevoie de o masă de călcat.

Referinţă : QT1020E0

Instrucţiuni şi manuale de utilizare
Întrebări frecvente
Pentru utilizarea Smart Board, apucă cu mâinile de fiecare parte a mesei, ridic-o în plan vertical și înclin-o în funcție de necesități:

Pentru asamblarea IXEO, urmărește acest videoclip:

Rezervorul IXEO este demontabil, pentru un confort maxim în timpul utilizării.
Datorită volumului de un litru, poți efectua sesiuni scurte sau lungi.

Datorită designului său plăcut, IXEO se potrivește cu ușurință cu restul locuinței tale.
Prevăzut cu rotițe mici la bază, poate fi deplasat fără efort.
Însă, dacă dorești să depozitezi produsul, acesta poate fi coborât la o înălțime de 105 cm.
Mai compact, poate fi apoi depozitat cu ușurință într-un dulap sau o cămară.

Produsul dumneavoastră nu este conectat la priză sau nu este pornit ==> Verificați dacă produsul dumneavoastră este conectat în mod adecvat la o priză și dacă butonul de pornire este pe „I”.
Nivelul apei din rezervor este prea scăzut ==> Scoateți aparatul din priză și umpleți rezervorul.
Pompa nu este amorsată ==> Țineți apăsat butonul de abur timp de câteva secunde pentru a amorsa pompa.
Rezervorul detașabil nu este instalat corect ==> Verificați poziționarea corectă a rezervorului pe produs.
Produsul este în modul „Stand-by” ==> Apăsați butonul pornit/oprit și așteptați până când nu mai clipește.
Produsul dumneavoastră nu este conectat la priză sau nu este pornit ==> Verificați dacă produsul dumneavoastră este conectat în mod adecvat la o priză și dacă butonul de pornire este pe „I”.
Produsul este în modul „Stand-by” ==> Apăsați butonul pornit/oprit și așteptați până când nu mai clipește.
Rezervorul de apă nu este instalat corect sau supapa de blocare este închisă corect ==> Verificați dacă supapa este închisă și dacă rezervorul este instalat corect pe produs.
Aparatul dumneavoastră are calcar. Consultați secțiunea „Detartrare” din instrucțiuni.
Ai folosit detartranți chimici sau ai adăugat aditivi în apă.
Nu adăuga niciodată astfel de produse în rezervorul de apă. Acestea conțin deșeuri organice sau minerale care se condensează sub influența căldurii și cauzează scurgeri, eliminarea de picături cafenii sau uzura prematură a aparatului.
Ai folosit detartranți chimici sau ai adăugat aditivi în apă.
Nu adăuga niciodată astfel de produse în rezervorul de apă. Acestea conțin deșeuri organice sau minerale care se condensează sub influența căldurii și cauzează scurgeri, eliminarea de picături cafenii sau uzura prematură a aparatului.
După ce urmați instrucțiunile din manualul de utilizare pentru pornirea aparatului, asigurați-vă că priza electrică funcționează prin conectarea unui alt aparat. Dacă în continuare acesta nu funcționează, nu încercați să demontați sau să reparați dumneavoastră aparatul, ci duceți-l la un centru de reparații autorizat.
Nu utilizaţi aparatul. Pentru a evita orice pericol, duceţi-l la un centru de service autorizat pentru a fi înlocuit.
După ce clătiţi boilerul, trebuie să apăsaţi butonul de repornire timp de aproximativ 3 secunde pentru a opri clipitul becului.
Asigură-te mai întâi că cei doi stâlpi sunt poziționați corect:

Ai apăsat scurt, de 3 ori la rând, declanșatorul de abur, ceea ce a declanșat modul „Boost”. În acest caz, aburul este activat automat timp de câteva secunde.
Aparatul dumneavoastră conţine materiale valoroase care pot fi recuperate sau reciclate. Predaţi aparatul la un punct public de colectare a deşeurilor.
Vizitați secțiunea „Accesorii” a site-ului nostru pentru a găsi cu ușurință toate articolele de care aveți nevoie pentru produsul dumneavoastră.
Puteţi găsi informaţii mai amănunţite în secţiunea Garanţie a acestui site.
În cazul în care credeți că lipsește o componentă, contactați Centrul de servicii pentru clienți și vă vom ajuta să găsiți o soluție potrivită.